👈 فروشگاه فایل 👉

پاورپوينت تکريم ارباب رجوع و جلب رضايت مراجعين

ارتباط با ما

... دانلود ...

پاورپوينت تکريم ارباب رجوع و جلب رضايت مراجعين

پاورپوينت تکريم ارباب رجوع و جلب رضايت مراجعين در 143 اسلايد زيبا و قابل ويرايش با فرمت pptx

مشخصات فايل

تعداد صفحات

143

حجم

4051/704 کيلوبايت

فرمت فايل اصلي

ppt

توضيحات کامل

پاورپوينت تکريم ارباب رجوع و جلب رضايت مراجعين در 143 اسلايد زيبا و قابل ويرايش با فرمت pptx

فهرست مطالب

بخش اول

جايگاه انسان در قرآن

ضرورت تکريم ارباب رجوع

تکريم ارباب رجوع نوعي مديريت اسلامي

بخش دوم

مقدمه

پيشنهاد طرح

اهداف طرح تکريم ارباب رجوع

مباني اعتقادي طرح تکريم ارباب رجوع

مفهوم تکريم

تعريف ارباب رجوع – تعريف مشتري

انواع ارباب رجوع

اهميت ارباب رجوع – اهميت مشتري

انواع نگرش به مشتري

جلب رضايت مشتري چيست ؟

بخش سوم

هفت برنامه مصوب دولت به منظور تحول در نظام اداري ايران

پنج برنامه ارتقاء و حفظ کرامت مردم در نظام اداري

شفاف سازي و مستند سازي نحوه ارائه خدمات  به ارباب رجوع

اطلاع رساني از نحوه ارائه خدمات به مردم

تدوين منشور اخلاقي 

بهبود و اصلاح روش هاي انجام کار

نظر سنجي از مراجعين

نظارت برحسن رفتار مراجعين

طرح تشويق و مواخذه کارکنان

بخش چهارم

اهم مشکلات ارباب رجوع در نظام اداري

ويژگي نظام خدماتي مطلوب

اصول طلائي تکريم ارباب رجوع

ده فرمان طرح تکريم در نظام اداري

بخش پنجم

نقش هوش هيجاني در ارتباطات با ارباب رجوع

اهميت شکايت و شاکي

ارباب رجوع شاکي چه مي خواهد

فوايد مديريت شکايت از ديدگاه ماتسوشيتا

فرايند رسيدگي به شکايات مشتريان

راهکار هاي حل شرايط دشوار

ضرورت اخذ بازخورد از مشتري

ارتباط رضايت کارکنان با رضايت ارباب رجوع

چگونه رضايت ارباب رجوع را محاسبه کنيم

بخش ششم

مهارت هاي برقراري ارتباط تلفني

مهارت گوش دادن به ارباب رجوع

راهکار هاي افزايش مهارت گوش دادن به ارباب رجوع

قوانين طلائي تکريم ارباب رجوع

نکاتي براي تفکر بيشتر 

قسمتي از متن

تكريم از ارباب رجوع طرحي است که طي سالهاي اخير در جهت کاهش بوروکراسي اداري و تامين خواسته ها و رضايتمندي شهروندان از مراجعه به سازمان ها و ادارات دولتي اجرا مي شود. از آنجا كه يكي از مقوله هاي سنجش كار آمدي نظام اداري ميزان رضايت مندي مردم از خدمات ارائه شده توسط دستگاههاي دولتي مي باشد به منظور ايجاد ساز و كارهاي لازم در ارائه خدمات مطلوب و موثر به مردم و برخورد مناسب كاركنان با مراجعين و نهادينه شدن اين موضوع ، ارتقاء و حفظ كرامت مردم در نظام اداري بعنوان يكي از طرح هاي هاي هفتگانه تحول اداري منظور گرديده است.

توضيحات

اين فايل شامل پاورپوينتي با موضوع  " تکريم ارباب رجوع و جلب رضايت مراجعين "  مي باشد که در 6 بخش و در حجم 143 اسلايد، همراه با تصاوير و توضيحات کامل تهيه شده است که مي تواند توسط دانشجويان به عنوان ارائه کلاسي مورد استفاده قرار گيرد.

پاورپوينت تهيه شده بسيار کامل و قابل ويرايش بوده و در تهيه آن، کليه اصول و علائم نگارشي و چيدمان جمله بندي رعايت شده و به راحتي و به دلخواه مي توان قالب آن را تغيير داد.

👇محصولات تصادفی👇

پاورپوينت معرفي مراحل اجراي استراتژي ها از طريق كارتهاي امتيازي متوازن پروپوزال ارائه الگوی تدوین استراتژی با روش ماتریس سوات و RBV در جهت کسب مزیت رقابتی پایدار بیماری های روانی بررسی حقوقی تغییرات مصونیت پارلمانی در ایران بررسی تاثیر برنامه های ماهواره ای بر رشد اجتماعی نوجوانان دبیرستانهای دختر و پسر