👈 فروشگاه فایل 👉

پروتکل درمانی مهارت های هوش هیجانی همراه با تمرین های فوق العاده

ارتباط با ما

... دانلود ...

پروتکل درمانی مهارت های هوش هیجانی همراه با تمرین های فوق العاده

دانلود و خرید پروتکل درمانی (پکیج آموزشی) برنامه آموزشی مهارتهای هوش هیجانی براساس الگوی هوش هیجانی مایر و سالووی همراه با تمرین های فوق العاده

مشخصات فایل

تعداد صفحات

51

حجم

177/79 کیلوبایت

فرمت فایل اصلی

docx

توضیحات کامل

دانلود و خرید پروتکل درمانی (پکیج آموزشی) برنامه آموزشی مهارتهای هوش هیجانی براساس الگوی هوش هیجانی مایر و سالووی همراه با تمرین های فوق العاده 

پروتکل درمانی مهارت های هوش هیجانی :

پیش از برگزاری جلسات آموزشی پروتکل درمانی مهارت های هوش هیجانی ، از مشاوره مدرسه و مربی پرورشی خواسته شد جهت برگزاری و آموزش مهارتهای هوش هیجانی، با پژوهشگر همکاری نمایند. سپس ضمن تشکیل 2 جلسه(2 ساعته)‌ سه نفره ( پژوهشگر، مشاوره مدرسه و مربی پرورشی)، در دفتر مشاور یکی از مدارس و در روزی معین، محتوای آموزشی مورد بررسی و بازبینی قرار گرفته و در محتوای آموزشی به تأیید مشاوره روانشناس مطالعه رسید. در این جلسه ابهامات مطرح شده جهت تدریس مهارت‌ها و شیوه برگزاری و اداره جلسات مورد بررسی قرار گرفت تا بدین وسیله نحوه آموزش محتوا، در هر سه کلاس یکسان باشد و هر کدام از افراد پژوهشگر، معلم پرورشی و مشاور مدرسه مسئولیت تدریس مهارتهای هوش هیجانی را در یک دبیرستان انتخاب شده برعهده گرفتند.

سه روز پس از دریافت رضایتنامه‌ها ( پنجشنبه ) از آزمودنی‌های گروه مداخله، جلسات آموزشی به مدت 6 جلسه 90 دقیقه‌ای – هفته‌ای دو جلسه - در ساعات غیر درسی ساعت 30/9 تا 8 و  10 تا 11:30 دقیقه صبح روزهای پنجشنبه ، در یکی از کلاس‌های آموزشگاه بصورت گروهی و به شیوه سخنرانی ، پرسش و پاسخ و بحث گروهی و ایفای نقش برگزار شد. در هر جلسه محتوای آموزشی که توسط پژوهشگر تدوین و به تأیید مشاوره روانشناس رسیده بود، اجرا گردید. وسایل کمک آموزشی شامل تخته وایت‌برد، تخته سیاه و ماژیک ، استفاده از تصاویر مرتبط برای شناسایی حالات هیجانی بودند. برنامه آموزشی مهارت‌های هوش هیجانی براساس الگوی هوش هیجانی مایر و سالووی تدوین شده بود. در پایان هر جلسه آموزشی، مباحت تدریس شده به همراه تمرینات متناسب با موضوع در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفت و از آنها خواسته شد جلسه آینده، تمرینات انجام شده را با خود به همراه آورده و در کلاس با میل و انتخاب خود قرائت نمایند و سپس مورد تجزیه و تحلیل و بحث گروهی از سوی سایر دانش‌آموزان قرار می‌گرفت. جلسه آموزشی بدین قرار بودند:

شرح کامل جلسه ها در فایل خریداری شده آمده است. 

👇محصولات تصادفی👇

پاورپوینت رابطه ی هندسه فراکتال و معماری پرسشنامه خودکارآمدی مالتیپل اسکلروزیس (MSSS) (ریجبی و همکاران، 2003) انتخاب پورتفولیو و مفاهیم مربوط به آن بررسی شرکت در جرم در قوانین جزایی ایران از گذشته تاکنون الزامات و شاخصهای توسعه شهری پایدار و نقش برنامه ریزان شهری در این عصر