👈 فروشگاه فایل 👉

پرسشنامه بازاريابي رابطه مند تماشاگران ورزشي (کيم ، 2008)

ارتباط با ما

... دانلود ...

پرسشنامه بازاريابي رابطه مند تماشاگران ورزشي (کيم ، 2008)

پرسشنامه بازاريابي رابطه مند تماشاگران ورزشي (کيم ، 2008) در 2 صفحه ورد قابل ويرايش با فرمت doc

مشخصات فايل

تعداد صفحات

2

حجم

45/828 کيلوبايت

فرمت فايل اصلي

doc

توضيحات کامل

پرسشنامه بازاريابي رابطه مند تماشاگران ورزشي (کيم ، 2008) در 2 صفحه ورد قابل ويرايش با فرمت doc

ويژگي پرسشنامه (بطور خلاصه)

تعداد گويه ها :                            19

تعداد مولفه :                               7 مولفه (اعتماد، تعهد، دوست داشتن، صميميت، خودارتباطي، رضايت ارتباطي و رابطه متقابل)

روايي و پايايي :                           دارد

نحوه نمره گذاري :                        دارد (به صورت کلي)

منبع :                                        دارد

نوع فايل :                                  word و قابل ويرايش

تعداد صفحات :                            2

توضيحات

پرسشنامة بازاريابي رابطه­ مند توسط کيم در سال 2008 ساخته شده که شامل 28 گويه و 7 مولفه اعتماد، تعهد، عشق، صميميت، خودارتباطي، رضايت ارتباطي و عمل متقابل است. بعد از هنجاريابي اين پرسشنامه توسط طاهري­ کيا و همکاان (1397) تعداد گويه­ ها از 28 گويه به 19 گويه کاهش يافت. اين پرسشنامه داراي مقياس پنج ارزشي ليکرت شامل کاملاً موافقم، موافقم، نظري ندارم، مخالفم و کاملاً مخالفم است.

👇محصولات تصادفی👇

پاورپوینت تحلیل فضای شهری اصفهان پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه سازگاری شغلی اثر شرط اجل در عقد بیع تبیین و تعریف کلی رسانه جمعی و انواع آن در حقوق ایران مدیریت زباله های شهری